۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مشارکت در خرید قطعات پازل همدلی در فارس
تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399
نویسنده : polad

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: به همت خیران نیک اندیش، فارس با جلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جزء ۱۰ استان برتر در تکمیل و جذب مشارکت جهت فروش قطعه‌های این پازل مهربانی شناخته شد.

سید محمدصادق کشفی نژاد  از مراسم ویدئو کنفرانس کشوری جهت تقدیر از استان‌های موفق و برتر در اجرای طرح پازل همدلی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: این طرح در سراسر کشور اجرا و هزینه مشارکت مردمی آن صرف خرید لوازم التحریر شد که در فارس برای ۹۰۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی به صورت پک آموزشی درآمد.

او افزود: رسالت بهزیستی فارس در برتر بودن به همت مددکارانی است که با تأسی از سیره و منش امیرمومنان علی (ع) در حمایت آبرومندانه از قشر نیازمند یاری در جامعه تلاش می‌کنند.

کشفی‌نژاد گفت: طرح پازل همدلی از ۱۸ مهر تا ۱۰ آبان ماه ۹۹ اجرا شد و در آن ۶۰ میلیارد ریال در مجموع مشارکت‌ها از خرید ۶۰۰ هزار قطعه جهت تهیه ۶۰ هزار کوله پشتی همراه با لوازم التحریر جمع آوری شد.

او تصریح کرد: جای شکر دارد که به همت خیرین نیک اندیش، استان فارس با جلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جزء ۱۰ استان برتر در تکمیل و جذب مشارکت جهت فروش قطعه‌های این پازل مهربانی بود.

مدیرکل بهزیستی فارس ضمن آرزوی سلامتی برای تمام خیران، افزود: بهزیستی فارس آماده جلب هر نوع مشارکت سازمان یافته در جهت یاری رساندن به اقشار نیازمند است.

انتهای پیام/ 

 

 
 



|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید